09 ianuarie, 2020

It's Coffe o'clock !



Take a moment to drink a good coffee or tea and talk with friends!



Albert Lynch (1851-1912)

"Coffe o'clock"  ,o sectiune creata cu gandul la micile petreceri de dupa-amiaza,asa cum erau altadata,unde se servea ceai sau cafea (dupa preferinta)si multe delicatese atent pregatite in casa.
O sectiune unde sa discutam  si sa impartim pareri pe subiecte diverse.
De ce Coffee o'clock? si nu tea o'colck ? Pentru ca imi place nespus de mult cafeaua .Nu spun ca nu imi place ceaiul ,insa daca am de ales intotdeauna cafeaua este pe priml loc.Este momentul meu de rasfat si una dintre amintirile mele preferate este legata de aceasta licoare:intanlirile bunicii,din partea tatei, cu prietenele ei cele mai bune(fiecare aducea prajituri care mai de care),unde eu eram binenteles nelipsita si nu ma saturam niciodata sa le privesc,sa le ascut si sa ma bucur de prezenta lor molipsitoare.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu